Sunday, April 12, 2009

老Paul 的Rolex GMT II

趁住復活節假期,約了老Paul 出來食lunch 吹牛,他上個月買了GMT II,晉身成"有勞一族",我當然借來拍照一下。


竟然影到皇冠水印,就在六點鐘方向



我們兩隻錶,錶面一個黑一個白,秒針一個紅一個綠,形成對比






我試載上手



老Paul 手大,一次把兩隻錶載上手


只可惜他要返工,時間多一點的話,兩個老男吹水遊街一個下午都幾寫意。

1 comment:

  1. 我想問, 點解老paul隻錶的外圈係,"2,4,6,8..........22" 我唔明呀,仲有最重要我我睇唔到個水印呀. >.<

    ReplyDelete